loading...
.:: گروه مهندسی ساخت و تولید ::.
پیغام مدیریت

با سلام

کاربر گرامی، اگر پس از بازبینی مطالب سایت،مطلب مورد نظر خود را نیافتید با ارسال "مطلب مورد نظر" خود به ایمیل مدیریت یا از طریق گزینه " تماس با ما " مطلب خود را عنوان کرده تا پس از بررسی مطلب در خواستی خود را دریافت کنید.

اگر به دنبال فیلم در مورد مطلب خود میگردید،ما در اینجا منبعی از فیلم های صنعتی،اطلاعاتی،خطوط تولید،فرایند های ساخت و .. را داریم.در صورت نیاز موضوع خود را یه ایمیل ذکر شده ارسال کنید.

avesta.ardel@gmail.com

با تشکر مدیریت سایت

آخرین ارسال های انجمن
عمار آردل بازدید : 1348 چهارشنبه 1390/08/04 نظرات (0)

برای جوشکاری آلومینیوم باید قوس را حتی المقدور کوتاه نگهداشت . برای اینکه جوشکاری خوب انجام شود قطعات ضخیمتر از 5 میلیمتر را حدود 200 درجه و برای ضخامت های تا 20 میلیمتر را حدود 400 درجه سانتی گراد گرم می کنند. در موقع تعویض الکترود و ادامه جوشکاری بایستی حدود 3 سانتیمتر از تفاله هائی را که روی جوش بسته شده پاک کرد...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید محبوب در تاریخ 1392/02/12 و 15:32 دقیقه ارسال شده است

سلام، خسته نباشید، من دانشجوی ترم آخر مهندسی جوش هستم، لطف کنید یه پروژه بصورت فایل پی دی اف در رابطه با جوشکاری آلیاژهای آلومینیوم رو ایمیلم ارسال کنید ممنون میشم با تشکرشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
اگر علم در ثریا باشد مردمانی از سرزمین پارس به آن دست می یابند...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 134
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 681
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 363
  • باردید دیروز : 210
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 363
  • بازدید ماه : 7,677
  • بازدید سال : 69,722
  • بازدید کلی : 747,144
  • کدهای اختصاصی